Иновациите са възможност за промяна на културата на преподаване и начин училищата да станат по-желано място за децата. Това е най-положителният резултат – все повече училища осъзнават, че подкрепата за креативните и иновативни учители, е предпоставка

Към новината

„Инвестирането в предучилищното образование е инвестиране в бъдещето, защото е доказано, че в периода между третата и седмата години в най-голяма степен се формират когнитивни, социални, емоционални и най-вече езикови умения и интелигентност“. Това з

Към новината

Стипендия от 100 лева месечно ще се отпуска на студентите, завършили училище с високи резултати на държавните зрелостни изпити и избрали да следват в професионални направления, които са важни за българската икономика. Сред тях са педагогически, физич

Към новината

    Освен в музеите и художествените галерии учебни занятия ще могат да се провеждат и в библиотеките. Това предвижда третото споразумение за сътрудничество между Министерството на образованието и науката и Министерството на културата, което подписах

Към новината

„Механизмът работи, резултатът го показва. Броят на отпадналите от системата на образованието за три години е намален три пъти - от 18 хиляди сега е малко над 6 хиляди“. Това каза вицепремиерът Томислав Дончев на брифинг след заседание на Координацио

Към новината

АКТУАЛНО

ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР ТАНЯ МИХАЙЛОВА УЧАСТВА В ЧЕСТВАНЕТО НА 70 ГОДИНИ ОТ СЪЗДАВАНЕТО НА ЛОВЕШКАТА ЕЗИКОВА ГИМНАЗИЯ

Към новината

17.02.2020

ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР ТАНЯ МИХАЙЛОВА: ЦЕЛТА НА КВАЛИФИКАЦИЯТА Е ДА БЪДЕ ПОЛЕЗНА ЗА РАБОТАТА НА УЧИТЕЛЯ

Към новината

14.02.2020

ЗАМЕСТНИК-МИНИСТЪР КАРИНА АНГЕЛИЕВА: ИЗКУСТВЕНИЯТ ИНТЕЛЕКТ ТРЯБВА ДА Е НЕРАЗДЕЛНА ЧАСТ ОТ РАБОТАТА НА УНИВЕРСИТЕТИТЕ

Към новината

13.02.2020

НОВ МОДЕЛ НА УПРАВЛЕНИЕ НА ВИСШИТЕ УЧИЛИЩА ПРЕДВИЖДАТ ПРОМЕНИТЕ В ЗВО

Към новината

13.02.2020

МИНИСТЪР КРАСИМИР ВЪЛЧЕВ: ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ ТРЯБВА ДА ОТГОВАРЯ НА ДИНАМИКАТА НА ВРЕМЕТО

Към новината

12.02.2020

Национална информационна кампания „Живот без насилие за всяко дете“
Национална платформа „Наука-бизнес“