НАД 35% ОТ УЧИТЕЛИТЕ СА ВАКСИНИРАНИ ПОНЕ С ЕДНА ИГЛА

Начало » Последни публикации

27.09.2021

НАД 35% ОТ УЧИТЕЛИТЕ СА ВАКСИНИРАНИ ПОНЕ С ЕДНА ИГЛА

Повече от 35% от учителите са ваксинирани поне с една игла. Карантинираните продължават да са под 1%. Най-много са те във Видин – 1,58%, а най-малко във Враца – 0,26%. При учениците ситуацията засега е спокойна – тези, които учат от дистанция заради заболяване или контакт, са по-малко от предишната седмица – 0,63%. Карантинираните паралелки и групи в детски градини са 211.

Тези данни съобщи министърът на образованието и науката проф. Николай Денков след откриването на академичната година в Медицинския университет (МУ) в София днес. „Следим ситуацията всеки ден. Засега няма причина да се преминава масово към онлайн обучение“, посочи министърът.

„Последните две години показаха как една медицинска криза може да прелее в икономическа, социална и политическа. Развитието на пандемиите многократно е променяло историята на Земята. Изчезвали са цивилизации, въздигали са се други според това как са реагирали на една или друга медицинска опасност. В този смисъл от вас като бъдещи медици зависи как България ще се справи с предизвикателствата и какво ще бъде нейното бъдеще“, каза проф. Денков пред студентите в МУ-София.

Той ги призова да вземат възможно най-много от своите преподаватели и да използват максимално достиженията на световната медицинска наука.

Проф. Денков поздрави всички преподаватели и студенти и им пожела успех през новата академична година в един от най-добрите университети в България.

Национална електронна библиотека на учителите
Национален портал за ориентиране на учениците
Портал за наука
Национална информационна кампания „Живот без насилие за всички деца“
Психолози от системата на предучилищното и училищното образование ще оказват психологическа подкрепа на ученици, учители и родители, които срещат различни трудности, породени от кризата с разпространението на Covid-19.
Не си сам
EURAXESS България
EQAVET: VIREO 2 PILOT“ по програма Еразъм+
Национална платформа „Наука-бизнес“