Подбор при мобилност по чл. 81а от ЗДСл за длъжността „старши експерт по информационно осигуряване“ в отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване”, Регионално управление на образованието – София-град (публ. 08.05.2024 г.)

Дати за подаване на документите: 8 май 2024 - 20 май 2024

З А П О В Е Д
№ РД 09-1080 / 26.04.2024 г.

На основание чл. 81а, ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл) и чл. 66, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)

Н А Р Е Ж Д А М

Да се обяви подбор при мобилност по чл. 81а от ЗДСл за длъжността „старши експерт по информационно осигуряване“ в отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване” (АПФСИО), Регионално управление на образованието (РУО) – София-град.

Право да кандидатстват за заемане на длъжността имат държавни служители, които отговарят на общите и специфичните условия за заемане на длъжността, които са с изтекъл срок на изпитване, не са назначени по заместване, освен ако са налице условията на чл. 15, ал. 3 от ЗДСл, и не заемат длъжност при непълно работно време.
Брой работни места, за които се обявява подборът – 1 работно място.

1. Изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове:

  • длъжностно ниво по Класификатора на длъжностите в администрацията (КДА) – 10
  • наименование на длъжностното ниво по КДА – експертно ниво 6
  • минимална образователно-квалификационна степен за длъжността „бакалавър“
  • минимален професионален опит – 1 година опит в областта на информационните и комуникационните технологии и/или в областта на внедряването на информационните и комуникационните технологии в образованието или
  • минимален ранг – IV младши

1.2. Допълнителни изисквания, посочени в длъжностната характеристика:

  • професионална направление от Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления – „Математика“, „Информатика“, „Информатика и компютърни науки“, „Комуникационна и компютърна техника“, „Електротехника, електроника и автоматика“, „Обществени комуникации и информационни науки“.

2. Начин на провеждане на подбора:

  • допускане по документи;
  • събеседване.

3. Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление за участие в подбора (свободен текст, с посочване на телефони, електронна поща, адрес за кореспонденция);
  • Професионална автобиография;
  • Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  • Копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време;
  • Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
  • Копие на документ, който в цялост съответства на съдържанието на оригиналния документ, удостоверяващ продължителността и областта на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина. Кандидатът може да предостави и копие на други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит професионалния опит (в т.ч. длъжностна характеристика; граждански договор, придружен със справка за осигурителния доход за социално осигуряване, издадена от съответната компетентна институция.)
    Документи, удостоверяващи професионален опит на чужд език, следва да са преведени на български език, при спазване на изискванията на Правилника за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа.
  • Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.

4. Място и срок за подаване на документи:

Срок за подаване на документи от 08.05.2024 до 20.05.2024 г. вкл.;

Документите се подават:
1. лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в сградата на Регионално управление на образованието – София-град, ул. „Антим І“ № 17, всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа или
2. на електронна поща [email protected]

Лице за контакт: Надежда Тодорова – главен специалист човешки ресурси в РУО – София-град, телефони за контакт 0886040315 и 0885799447, електронна поща [email protected]

5. Кратко описание на длъжността:

Основната цел на длъжността „старши експерт по информационно осигуряване“ е да проучва, анализира и отстранява проблеми в информационната инфраструктура. Предлага решения по представени за съгласуване материали, отнасящи се до информационните системи и технологии. Проучва и анализира проблеми в информационната инфраструктура и предлага решения. Софтуерна и хардуерна поддръжка. Анализира и предлага експертни оценки и становища с цел вземане на управленски решения от началника на РУО в областта на информационната система на образованието и регистрите, поддържани в МОН. Инсталира и поддръжка на софтуер и хардуер. Поддръжка и настройка на компютърни мрежи, електронни пощи и други. Актуализация и поддръжка на нормативно-справочни информационни системи и ползва информацията от Националната електронна информационна система за предучилищното и училищното образование (НЕИСПУО). Координира и контролира дейности, свързани с текущата поддръжка и ремонт на компютърна техника. Оказване на помощ при проблеми с въвеждането на данни в административни и други регистри в сферата на образованието.

6. Минимален размер на основната заплата, определен за длъжността – 1700 лв.

Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификация и професионален опит.

7. Общодостъпно място, на което ще се обявяват съобщения във връзка с подбора – електронната страница на Министерството на образованието и науката и на електронната страница на РУО – София-град.

8. Длъжностна характеристика за длъжността се предоставя на кандидатите при подаване на документите.
9. Подборът при мобилност по чл. 81а от ЗДСл за заемане на длъжността да се обяви в Портала за работа в държавната администрация съгласно чл. 66, ал. 3 и ал. 4 от НПКПМДС от определен за администратор „Мобилност“ служител от РУО – София-град.

Файлове

Споделете

GoTop